پیگیری سفارش
بستن پنجره
بهترین مکمل غضروف ساز چه قرصی است ؟
3 تیر ماه 1403

انواع غضروف

غضروف در بدن انسان ۳ نوع دارد:

  • هیالن یا شیشه‌ای: یک بافت قوی و انعطاف‌پذیر است که ظرفیت بازسازی اندکی دارد و بین مفاصل دیده می‌شود.
  • الاستیک: غضروف الاستیک نسبت به غضروف هیالین انعطاف پذیرتر است و در گوش، حنجره و اپیگلوت وجود دارد.
  • غضروف فیبری: نوعی غضروف سخت و غیر قابل انعطاف است که در زانو و بین مهره‌ها یافت می‌شود.

مفصل غضروفی نوعی مفصل است که در آن ماده اتصال‌دهنده بین دو قسمت استخوان از جنس غضروف است.

معرفی بهترین مکمل غضروف ساز

در کنار هر نوع درمانی که برای مفاصل و استخوان پیشنهاد شود، معمولا استفاده از قرص غضروف‌ساز نیز توسط پزشکان پیشنهاد خواهد شد. در اینجا شما را با بهترین مکمل غضروف ساز در برندهای مختلف ایرانی و خارجی آشنا خواهیم کرد:

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

گلوکوزامین، کندروتین، کلاژن و MSM بخش عمده‌ای از مفاصل را تشکیل می‌دهند. کلیه این ترکیبات را در قرص آلفکسیل آلفا ویتامینز می‌توانید بیابید. این مکمل می‌تواند به ترمیم غضروف‌های بدن کمک کرده و در کنار تقویت سلامت مفاصل، دردهای مفصلی را نیز کاهش دهد. به منظور درمان و همچنین پیشگیری از آرتوروز می‌توان از آلفلکسیل استفاده کرد. بیماران مبتلا به آرتریت همواره با التهاب و درد مفاصل خود درگیر هستند و خوردن این قرص می‌تواند برای آنها بسیار مفید واقع شود. روزانه ۳ عدد از این محصول ترجیحا در کنار وعده‌های غذایی باید میل شود تا اثرات مطلوب کم‌کم خود را نشان دهند.


آلفلکسیل

کپسول پیاسکلیدین اکسپنساینس

کپسول پیاسکلیدین دارای ترکیبات گیاهی بوده و با داشتن مواد مغذی بر بافت همبند تاثیر گذاشته و ساختمان غضروف را دوباره به حالت طبیعی خود نزدیک‌تر می‌کند. این کپسول برای بیماران مبتلا به دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت می‌تواند بسیار مفید باشد. عصاره‌های گیاهی موجود در پیاسکلیدین آووکادو و سویا هستند. این کپسول به عنوان بهترین مکمل غضروف ساز موجب تحریک سنتز پروتئوگلیکان‌ها و کلاژن شده و ساختار غضروف را بهبود می‌بخشد. نحوه مصرف این کپسول روزانه ۱ عدد همراه با غذا به مدت ۳ الی ۶ ماه است. اما مشکلی که در مورد خرید پیاسکلیدین ممکن است با آن مواجه شوید این است که این کپسول فرانسوی در حال حاضر به راحتی یافت نمی‌شود. در اینجا جایگزین‌های این مکمل را به شما معرفی می‌کنیم:


پیاسکلیدین بهترین مکمل غضروف ساز

بهترین مکمل های جایگزین پیاسکلیدین

۳ مکمل را به عنوان جایگزین پیاسکلیدین به شما معرفی می‌کنیم که اثراتی مشابه با این محصول برای شما خواهند داشت:

کپسول پیاسیدین رازک

همان ترکیبات گیاهی یعنی آووکادو و سویا را که در پیاسکلیدین وجود داشتند می‌توانید در کپسول پیاسیدین رازک نیز بیابید. درمان بیماری‌های دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت از مهم‌ترین مزایای استفاده از این مکمل است. مصرف روزانه ۱ عدد از این محصول به مدت ۳ الی ۶ ماه به ترمیم غضروف‌های تخریب شده کمک کرده و دردهای ناشی از آرتروز را کاهش می‌دهد. مصرف این مکمل سبب تحریک سنتز پروتئوگلایکان‌ها، کلاژن‌سازی و بازسازی غضروف شده و کم‌کم غضروف را به حالت طبیعی خود نزدیک‌تر می‌کند.


پیاسیدین

معرفی دیگر مکمل های غضروف ساز

از انواع بهترین مکمل غضروف ساز به این موارد نیز می‌توان اشاره کرد:

کپسول بون کمپلکس نچرال ورلد

این کپسول آمرایکایی نیز برای پیشگیری و درمان آرتروز کاربرد داشته و با کمک به حفظ سلامت استخوان درد مفاصل را کاهش می‌دهد. گلوکوزامین هیدروکلراید، بور سیترات، ویتامین‌های C، D و E و مواد معدنی همچون کلسیم و زینک محتویات این مکمل را تشکیل می‌دهند. افراد بزرگسال روزانه ۲ عدد از این مکمل را در کنار وعده‌های غذایی خود باید میل کنند. حفظ و بازسازی غضروف‌ها و استخوان‌ها، کاهش علایم استئوآرتریت، پیشگیری از پوکی استخوان، بهبود عملکرد مفاصل و استحکام بیشتر استخوان‌ها از فواید مصرف این کپسول هستند.


بون کمپلکس

قرص کارتیژن فورت نیچرز اونلی

فرمولاسیون پیشرفته این قرص با داشتن ترکیباتی بی‌نظیر سلامت استخوان و مفاصل را بهبود بخشیده و در درمان آرتروز موثر است. بهبود غضروف‌سازی و ترمیم غضروفی، کمک به درمان آرتروز و کمک به پیشگیری از ساییدگی مفاصل از مزایای مصرف قرص کارتیژن فورت نیچرز اونلی است. این مکمل حاوی گلوکزآمین سولفات کریستال شده بوده و همچنین استفاده از آن نیاز به مصرف مسکن‌ها را برای کاهش درد، کمتر خواهد کرد. حداقل به مدت ۲ ماه روزانه ۱ یا ۲ عدد از این محصول باید مورد مصرف قرار گیرد.


کارتیژن فورت


به اشتراک بگذارید
aa
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده